Пам'ятка

Пам'ятка 

Картинки по запросу мудра сова анімація

    
Пам’ятка «Секрети успіху на уроці»
  • Підготуй усе необхідне для уроку до дзвінка, поклади на парту
  • Зосередься на завданні, щоб краще його зрозуміти.
  • Піднімай руку, а не вигукуй з місця.
  • Не розмовляй з  сусідом по парті.
  • Розраховуй на власні знання, не сподівайся списати.
  • До відповіді завжди готуйся.
  • Дотримуйся правил  етикету.
  • Сиди рівно, не  крутися.
  • Вимикай мобільний телефон.
Як правильно підписувати зошит?
У 1 та 2 класах зошити підписує вчитель; у 3 – 4 класах  це роблять учні.
Зошит
для робіт з української мови
учениці (учня) 2 – Б класу
Харківської загальноосвітньої 
школи І-ІІІ ступенів №52
Іванової Ганни
Петрова Івана

Як зазначати дату та вид роботи?
У письмовій роботі з мови або математики треба зазначати дату виконання роботи (починаючи з 2 класу; яка це робота (класна чи домашня), вид завдання (вправа, твір, задача, приклади тощо).
У кінці заголовків крапка не ставиться.
7 жовтня
Класна робота
Задача  35

 Як виправляти помилку?
Щоб виправити невірно написану літеру чи цифру, треба помилку закреслити навкіс (справа наліво), користуючись ручкою, а не олівцем, і зверху написати потрібну літеру чи цифру, теж ручкою.

Чи можна помилку брати в дужки?
Якщо треба замінити слово, словосполучення, речення чи приклад, його закреслюють тонкою горизонтальною лінією, а в дужки не беруть, оскільки дужки є пунктуаційним знаком.

Скільки рядків треба залишати між класною і домашньою роботою?
Між заключним рядком тексту  однієї роботи і початком наступної слід пропускати один робочий рядок у зошитах в косу лінію.

 Де починати робити записи на новій сторінці?
Записи на новій сторінці треба починати робити з першого рядка у зошитах в косу лінію.

Чи треба пропускати рядок між датою і назвою роботи?
Між датою і назвою роботи, між назвою та видом роботи, між видом роботи і заголовком рядок у зошитах в косу лінію не пропускають.

Чи можна залишати вільні рядки в кінці сторінки?
Якщо залишаються вільні рядки, то їх використовують для завдань на розсуд вчителя. Початок запису тексту і його заголовок виконують на одній сторінці.

Де треба починати записувати дату, назву роботи та її вид?
Запис дати і виду  роботи розміщують посередині робочого рядка.

Скільки клітинок треба пропускати між класною і домашньою роботою?
Між заключним рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної роботи слід пропускати чотири клітинки.

Де слід розпочинати запис математичних завдань?
Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та на другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.

Скільки клітинок слід пропускати між записами?
Між записами дати, назви роботи пропускають одну клітинку.


Пам’ятка «Робота із зошитом»
  У зошиті учні виконують класні та домашні завдання; фіксують найважливішу інформацію з теми  уроку; учитель, перевіряючи зошити, виставляє оцінки.
  Чудові слова написав один учень: «Люби зошит, і він тобі допоможе». Красиво оформлений, акуратний зошит буде твоїм помічником на уроці і вдома. Переглядаючи його, ти відновиш у пам’яті весь вивчений матеріал; ще не раз звернеш увагу на свої помилки для того, щоб їх більше не робити.
Може, тобі знадобляться поради з оформлення, ведення і використання зошита?

1.  Оформлення зошита:
  • обгорни зошит (використовуй для цього спеціальну обкладинку), акуратно підпиши його;
  • записи роби синьою ручкою;
  • оформляй усі роботи відповідно до вимог вчителя.

2.  Ведення зошита:
  • виконуй усі роботи (у тому числі малюнки, схеми) акуратно; 
  • не малюй і не записуй у зошиті зайву інформацію, що не стосується теми уроку;
  • бережи зошит; не стирай гумкою записи, зроблені ручкою;
  • пиши акуратно, розбірливо;
  • записуй правила і найважливішу інформацію з теми уроку.

3.  Перевіряння і виправлення помилок:
  • перевіряй роботу від початку до кінця,  і навпаки;  кожне слово читай по складах;
  • якщо не впевнений у правильності написання слова, спробуй згадати правило;
  • якщо допустив помилку, не засмучуйся – акуратно виправ;
  • роби роботу над помилками (аналіз помилок);
  • якщо не упевнений, спочатку пиши на чернетці;
  • подумай, а потім пиши.
Як писати цифри і літери?
1.      Цифри і літери треба писати похило.
2.      Кожну цифру, знак, літеру записують в окремій клітинці.
3.      Для написання дужок теж відводять одну клітинку.

Яка повинна бути висота літер та цифр?
1.      Цифри повинні бути заввишки одна клітинка;
2.      Малі літери у 1-2 класах пишуть заввишки одна клітинка, а у 3 – 4 класах – 2/3 клітинки.
3.      Великі літери треба писати заввишки півтори клітинки.

 Які правила написання найменувань?
Найменування одиниць величин пишуть повністю у запитанні задачі та після словесного запису числа: (В одному ящику 14 кг цукерок. Скільки кілограмів груш завезли?)
Після чисел найменування пишуть скорочено:
-          без крапки: 2 мм ,3 см, 4 дм, 4м, 6 кг, 7г, 8кг, 9ц, 10 т, 12 с, 13 хв, 14 год;
-          крапка не ставиться після скороченого запису найменування грошової одиниці: 20 грн  35 к.

Які існують правила скорочення?
1.      Одиниці швидкості скорочено записують так: 14 м/с     60 км/год
2.      Одиниці площі записують так: 15 М2  (висота цифри «2» біля літери – ½ клітинки)
3.      Назви предметів біля цифри записують скорочено, за правилами скорочень:
35 з. (зошитів) – до першої голосної;
17 ол. (олівців) – до другої голосної.
У відповіді до задачі назву предмета пишуть повністю:
Відповідь: купили 24 олівці.
Пам’ятка «Робота з книжкою» (робота з текстом, переказ, підготовка до переказу)
1. Вибери в книзі матеріал на потрібну тобі тему.
2. Прочитай уважно текст.
3. Постарайся однією пропозицією сформулювати основну думку прочитаного,  відповівши на запитання: «про що цей текст?»
4. Придумай назву до цього тексту відповідно до його основної думки.
5. Прочитай текст другий раз і склади його короткий план.
6. Перекажи прочитане, користуючись складеним планом.
7. Зверни увагу на правила, визначення, терміни, дати, які необхідно вивчити напам’ять. Випиши їх. Вимови вголос не менше трьох разів. Постарайся через деякий час відтворити вивчене усно і письмово.
8. Перевір себе, переказавши текст кому-небудь і відновивши по пам’яті план на чернетці.
  Працюючи так над текстом, ти зможеш добре підготуватися до висловлювання.  Не прагни заучити факти напам’ять: зміст прочитаного тобі слід передати своїми словами.

Пам’ятка «Як учити вірші»
1. Бажано вчити вірші упродовж декількох днів.
2. Прочитай вірш. Які почуття він в тобі пробудив? Постарайся уявити те, про що пише автор.
3. Прочитай вірш ще 2 – 3 рази і відтвори його напам’ять повністю (можна підглянути в книгу).
4. Зверни увагу на ті рядки вірша, що гірше запам’ятовуються. Можеш позначити їх ключовими словами або схематичними малюнками на аркуші паперу, який буде у тебе перед очима.
5. Якщо вірш учити важко, учи його по рядках; потім перший і другий; перший, другий і третій.
6.  Відклади книжку. Повтори вірш увечері, добре відпочивши після виконання домашньої роботи.
7.  Щодня виразно читай вірш 1 – 2 рази батькам або друзям.
8.  Повтори вірш уранці перед виходом у школу того дня, коли розповідатимеш напам’ять його в класі.

Немає коментарів:

Дописати коментар